ما که رفتیم

هر چی بخوای داریم بیاااااااااا!!!

همه چی ی ی ی ییی ییییییز

ما که رفتیم

سلام به تمامي دوستاي گل و بلبل و دشت و چمنم

بچه ها به خاطر اين اختلالاتي که

تو لاکس بلاگ پيش اومده

من سايتم و تغيير دادم

آخه کلا مورد داره درست حسابي که نظر

نميزاره هيچ

يه سري هم من وبلاگ ساخته بودم اونم پاک کرد

مورد روحي رواني داره اصلا

 خلاصه که

از دستش روااااااااااني شدم و رفتم ميهن بلاگ

دوستاي دلبندي که قبلا منو لينکينده بودن

الان با اين آدرس

جديدم بلينکنم حتي شما دوسته عزيز

بچه ها من ديگه نه اينجا پست ميزارم نه نظراتش و چک

ميکنم

پس فقط بيايد به وبلاگ جديم ميسي بووووس

www.lovem2love.mihanblog.com

آجي ديوونه هم فکر کنم بياد اونجا

من و آجي ديوونه ميشيم سلطان ميهن بلاگ

البته شما ها هم سرور ماييد

خيليييييي گليد به مولا

و اينم از آخرين پست اين وبلاگ

 

زودی بیاید اون یکی وبمممممممم

 

نایت اسکین  نایت اسکین     نایت اسکین       نایت اسکین     نایت اسکین    نایت اسکین



نظرات شما عزیزان:

دخی دیوووووووووووونه
ساعت18:01---28 آذر 1394
سلااااااااااااام ابجیییییییییییییی
اصلا کجایی توووووووووو؟؟؟؟؟؟؟؟
میای نمیای؟؟؟
اون وب میهنت هم که کلا پاک کردی مطلباشوووووووووووووو


هانیه
ساعت14:25---20 بهمن 1392
خواهر توام عین من که هیچی نداری یا مارو کور فرض کردی

سارا و افرا
ساعت16:12---15 تير 1392
سلام . واقعا وبلاگ خیلی با حالی داری و چیزهای قشنگی گذاشتی . ما ازت می خواستیم که به وبلاگ ما هم یه سر بزنی ولی مواظب باش محکم نزنی.یا وب میشکنه یا سرت.


شوخی کردم.[نیشخند]


وبلاگ ما در مورد خوانندگان خارجی است . اگه سر زدی نظر یادت نره . توی نظر سنجی هم شرکت کنی خوشحال می شیم . مطمئن باش پشیمون نمی شی . [قلب]


سارا و افرا
ساعت15:55---15 تير 1392
سلام . واقعا وبلاگ خیلی با حالی داری و چیزهای قشنگی گذاشتی . ما ازت می خواستیم که به وبلاگ ما هم یه سر بزنی ولی مواظب باش محکم نزنی.یا وب میشکنه یا سرت.
شوخی کردم.[نیشخند]
وبلاگ ما در مورد خوانندگان خارجی است . اگه سر زدی نظر یادت نره . توی نظر سنجی هم شرکت کنی خوشحال می شیم . مطمئن باش پشیمون نمی شی . [قلب]


ارسطو
ساعت10:19---12 مهر 1391
آ

«آری آغاز دوست داشتن است// گرچه پایان راه ناپیداست// من به پایان دگر نیندیشم// که همین دوست داشتن زیباست»


مهرناز
ساعت18:04---10 فروردين 1391


hidden__021
ساعت11:33---22 بهمن 1390
سلام
من میخوام یه چیزی بگم که هم به نفع وبلاگ منه هم به نفع وبلاگ خوشگل و توپ تو!!!!
اگه این کارو کنیم آمار وبلاگامون میره بالا!!!!
تو یه مطلب از وبلاگ من بذار و آدرس وبلاگ منو زیرش بزن بعدشم به من بگو تا منم یه مطلب از وبلاگت انتخاب کنم و آدرست رو هم زیرش بزنم!!!!
اینجوری بازدیدکننده های من توی وبلاگ تو میان و برعکس!!!
آخه دیدم وبت باحاله منم دلم نیومد این پیشنهادرو بهت ندم.
Ok??
www.bo2bo2.loxblog.com
منتظرتم
Hidden__021


گولییییییییییییییییییییییییی
ساعت19:47---14 بهمن 1390
سلام خوفی وبت خوشمله به منم سر بزن خوشحال می شم

رویا
ساعت19:26---25 دی 1390
چون که مقصود توئی منت ساقی نکشم
شوق دیدار تو دارم غم باقی نکشم [گل]


AmeriCan Music
ساعت11:15---19 دی 1390
وي پي ان رايگان - دانلود جديدترين موزيکهاي خارجي - جديدترين فيلمها وسريالهاي خارجي

hosein
ساعت17:41---1 دی 1390


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 23 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:35 ] [ girl ] [ ]